Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 11:33:06 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/02242 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Hagudi alevik, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee L1 // 6690251 Uugivälja tee L1 // Kastani tn 2 // 4 
// Kuusetuka // Purila tee 1b // 1c // Veere kergtee L1 // Hagudi küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee (Elektri maakaabel, liitumispunkt) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Hagudi alevikus 
Kastani tn 4 elektriliitumise kavandamiseks projekteerimistingimuste andmist 
puudutatud maaüksustele vastavalt taotlusega esitatud skeemile. Taotluse ja 
projekteerimistingimuste eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel. 
Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid saab esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Transpordiamet on kaasatud seoses kavandatava tegevuse jäämisega 
riigimaantee kaitsevööndisse. Keskkonnaamet on kaasatud seoses kavandatava 
tegevuse jäämisega puurkaevu sanitaarkaitsevööndisse. Maa- ja Ruumiamet on 
kaasatud seoses riigimaa kinnistute olemasoluga kavandatava tegevuse 
piirkonnas.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27299357>  (menetlus nr: 
478669), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister